logo
stempel


2011-2012
  Wij lanceren een nieuwe product op de markt: de bananenships.
2010-2011
  Wij hebben onze productie en distributie strategie gecorrigeert om authentieke producten aan onze klanten te kunnen bieden.
2009-2010
  Wij bieden proverij van bananenfrieten in de zomer festivals in België. De reacties zijn zeer positief en bemoedigen.
2008-2009
  Op eerste lancering van bananenfrieten, was er een fout met de productie, deze lancering was daarom niet succesful. Deze mislukking wordt een les voor ons, wij zijn er mij gewoon verder gaan werken aan deontwikkeling van onze producten met het oog op de markt te doen herleven.
2002-2007
  Wij zijn op zoek naar een partnerschap om de productie en de commercialisering van bananenfrieten te kunnen lanceren.
1999-2004
  Zoeken naar de transformatieproces om de bananenfrieten in massa te kunnen produceren.
1995-1998
  Wij bieden proeven maaltijden van bananenfrieten aan vrienden, families, school evenementen (schooljaar eindigt). De reacties van mensen over bananenfrieten hebben ons aangemoedigt om na te denken over de eventuele mogelijkheiden om het product te transformeren met de doel om de consumtie er van toegankelijk te maken voor een breder publiek.